Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

# 4 / Μεταπτυχιακό

Το θέμα του μεταπτυχιακού με προβληματίζει και εμένα έντονα... Το πιο βασικό από όλα είναι το οικονομικό και το έχουμε συζητήσει και αυτό διεξοδικά. Το να κάνουμε τον Σεπτέμβρη που μας έρχεται είναι πολύ δύσκολο καθώς θα έπρεπε ήδη να είχαμε βρει αυτά που μας ενδιαφέρουν και να έχουμε κάνει αιτήσεις. Το πιο σημαντικό με τις αιτήσεις για εμένα είναι ότι κάποια πανεπιστήμια προσφέρουν και δυνατότητα χρηματοδότησης όπως και κάποιες ελληνικές υποτροφίες.

Επομένως θα πρέπει να είναι κάτι πολύ καλά συντονισμένο. Επίσης, η όποια χρηματική βοήθεια πάρουμε θα είναι μόνο μέρος των εξόδων μας - των διδάκτρων μας. Δηλαδή, θα πρέπει και εμείς να έχουμε ένα "κομπόδεμα" που θα είναι σε θέση να μας υποστηρίξει. Εκτιμώ ότι το να δουλέψουμε και του χρόνου θα μας δώσει μια δυνατότητα να βάλουμε κάτι στην άκρη.

Έχεις σκεφτεί να πάμε κάπου αλλού εκτός από Αγγλία; Η αλήθεια είναι ότι και εγώ εκεί είναι που σκέφτομαι πρώτα (για πολλούς λόγους), αλλά υπάρχουν πολλά αγγλόφωνα προγράμματα και σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης, σε χώρες όχι τόσο ακριβές, αλλά με την ίδια αναγνώριση πτυχίων.

Δεν έχω καταφέρει να πετύχω αυτόν τον φίλο μου που σου έλεγα ότι είναι τώρα Αγγλία για να τον ροτήσω, αλλά εκτιμώ ότι θα βρούμε σύντομα άκρη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου